Anglès
Els cursos no reglats de llengua anglesa están adreçats a totes les persones que vulguin començar a estudiar o millorar el seu nivel d’anglès. Actualment s’ofereixen dos nivells:
Taller 1 (A1/A2) (horari de matí i horabaixa): Curs adreçat a persones que no hagin estat mai en contacte amb l’idioma. Començarem amb les estructures lingüístiques bàsiques. Es treballen totes les habilitats.
Llibre de text: English File A1/A2, Student’s Book and Workbook 5th Edition, ISBN: 978-0-19-414803-0 Oxford.
Taller 2 (A2/B1): Curs adreçat a alumnes que hagin realitzat un curs d'anglès previament i que sàpiguen expresar-se en present . Al final del curs els alumnes podran expresar-se en passat i futur. Es treballen totes les habilitats i es fà èmfasi en l’expressió oral.
Llibre de text: EnglishFile A2/B1 Student’s Book and Workbook 5th Edition, ISBN: 978-0-19-414550-3 Oxford.
.png)



